Tiedote Personec W asiakkaille: Personec W:n uudistettu versio on nimeltään Aditro W

Personec W:n uudistettu versio on nimeltään Aditro W

Personec W on Suomen suosituin keskikokoisten ja suurten organisaatioiden käyttämä palkanlaskentajärjestelmä. Sitä käyttää yli 500 eri toimialojen organisaatiota. Viime vuoden aikana olemme Aditrossa käynnistäneet mittavan Personec W:n uudistamishankkeen. Uudistuksen yhteydessä palkanlaskentajärjestelmän nimi vaihtuu Aditro W:ksi.

Parannettu käyttäjäkokemus ja uudistettu tekninen alusta

Uudistuksen keskeisinä lähtökohtina on ollut käyttäjäkokemuksen ja teknisen alustan parantaminen.

Uudistunut Aditro W jatkaa Personec W:n luotettavaa toiminnallisuutta ja käyttää samaa laskentaydintä. Palkkajärjestelmän pidetty laskentalogiikka säilyy siis ennallaan. Lakisääteiset ohjelmistomuutokset tehdään siirtymäajan myös Personec W:hen. Vuoden 2018 aikana uusien toiminnallisuuksien kehittäminen keskitetään uuteen Aditro W:hen.

Aditro W saatavilla kaikille asiakkaille vuoden 2019 alusta

Ensimmäiset asiakasyrityksemme pilotoivat uudistettua Aditro W -palkkajärjestelmää tammikuusta 2018 alkaen. Kaikille asiakkaillemme Aditro W on suunnitelman mukaan saatavilla vuoden 2019 alussa. Kaikille vuoden 2018 aikana pilveen siirtyneille asiakkaille käyttöönotto tapahtuu versiopäivityksenä normaalia palkanlaskennan rytmiä häiritsemättä heti Aditro W:n julkaisun yhteydessä.

Aditro W vain pilvipalveluna

Aditro julkaisee uudistetun Aditro W:n vain pilvipalveluna. Pilvipalvelu mahdollistaa kehittyneemmän käyttäjäkokemuksen lisäksi turvallisen teknisen toimintaympäristön sekä monipuolisempien palveluiden saatavuuden. Puolivuosittaisten versiopäivitysten sijaan uudet ominaisuudet ja parannukset saadaan jatkossa asiakkaille ketterästi vaikka kuukausittain. Aditron pilvipalvelu mahdollistaa myös entistä parempien tukipalveluiden saatavuuden.

Pilvipalveluasiakkaille avautuu ovi monipuolisten arkea helpottavien lisäpalveluiden pariin.

Aditro on palkanlaskennan automaatioratkaisujen edelläkävijä. Ohjelmistorobotiikan avulla luotujen automaatioratkaisujen avulla olemme parantaneet palkanlaskennan laatua ja tehokkuutta omissa ulkoistuspalveluissamme. Pilvipalvelun myötä automaatiopalvelut tulevan myös Aditro W -asiakkaiden ulottuville. Lisäksi käytettävissäsi ovat monipuoliset Aditro Connect -lisäpalvelut.

Siirry nyt Pilveen ja saat Aditro W:n veloituksetta!

Siirtämällä Personec W -järjestelmäsi Pilveen vuoden 2018 aikana saat uuden Aditro W:n käyttöösi versiopäivityksenä ilman lisäveloitusta.

Nopeimmillaan Personec W:n siirto omakoneympäristöstä Aditron pilvipalveluun tapahtuu muutamassa päivässä. Tietokantojen siirron yhteydessä teemme niille tarvittavat eheystarkastukset. Lisäksi käsittelemme mahdolliset tarvittavat yhteydet ja ajastukset muihin järjestelmiin. Samassa yhteydessä varmistamme myös valmiudet tulevaa Aditro W:n käyttöönottoa varten. Monet asiakkaamme ovat jo siirtyneet Pilvipalvelumme pariin ja siirtojen aikatauluttamiseen on odotettavissa ruuhkaa. Ota siis pikaisesti yhteyttä myyntiimme ja varmista teidän järjestelmänne siirto monipuolisempien palveluiden pariin.

Lisätietoja ja siirtojen varaukset myynnistämme:

Puhelimitse: 020 717 7111

Sähköpostitse:  myynti@aditro.com